ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
Талант, натхнення і щоденна праця

Кориснi посилання

Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

 Циклова комісія «Фундаментальних професійно-орієнтованих дисциплін» – одна з провідних комісій ОКЗ «ЛУКіМ».

Комісія існує з дня утворення училища. Навчальні дисципліни, які входять до циклу: культурологія, організація та методика культурно-дозвіллєвої діяльності, основи режисури масових театралізованих свят, основи акторської майстерності, народознавство, історія мистецтв, педагогіка і психологія, декоративно-художнє оформлення театралізованих свят, культура та етика професійної поведінки, – формують знання, уміння і навички студентів з базової кваліфікації – організатор культурно-дозвіллєвої діяльності;

надають можливість студентам творчо застосовувати їх у практичній роботі, мати змогу запропонувати своє оригінальне рішення проведення дозвіллєвого заходу, «побачити» його в цілому з усім колом проблем, осмислити можливі шляхи їх рішення, вміти користуватися матеріально-технічною, методичною базою закладу культури, вміти залучати до заходу діючі творчі колективи; створювати заходи, які б задовольнили швидкоплинні сучасні процеси у культурі дозвілля України.

До складу комісії входять четверо викладачів. За роки існування комісії її склад майже не змінювався, завдяки чому комісія має традиції та методичні наробки. Викладачі циклової комісії мають власні програми з навчальних дисциплін, комплексні контрольні завдання що до самостійної роботи студентів та оцінки, корекції знань, вмінь, навичок до яких входять комплекти тестових завдань для контролю знань, методичні рекомендації що до виконання контрольних, самостійних, курсових робіт, семінарських занять, методичні розробки та рекомендацій щодо проведення виробничої та педагогічної практик, занять з предметів фундаментальних професійно–орієнтованих дисциплін, ілюстрований, відеоматеріал, дидактичний матеріал, в тому числі у електронному вигляді. Таким чином, комісія має методичне забезпечення з навчальних дисциплін.

 Лариса Іванівна ШапкоГолова комісії Шапко Лариса Іванівна - викладач–методист. Викладає навчальні дисципліни: практику культурно-дозвіллєвої діяльності, основи режисури масових театралізованих свят, основи акторської майстерності та декоративно-художнього оформлення. Освіта Луганський державний педагогічний інститут ім. Т.Г.Шевченка. Кваліфікація: методист виховної роботи та Луганська державна академія культури і мистецтв, кафедра театрального мистецтва, кваліфікація: режисер естради та масових свят.

 Активно працює як автор сценаріїв і режисер-постановник, ведуча дозвіллєвих заходів та концертів творчих колективів училища і міста, району, області. Брала участь як режисер-постановник та ведуча регіонального конкурсу-огляду «Надія Слобожанщини» (2005 р.), як режисер у звітному концерті творчих колективів та аматорів народної творчості Лозової у фестивалі «Слобожанські передзвони» у м. Харкові (2004 р.), у 2013 році створила сценарій та виступила режисером-постановником театралізованого концерту-звіту творчих колективів м. Лозова з елементами обрядів обласного огляду-конкурсу аматорів народного мистецтва Харківської області «Слобожанські передзвони» «А буде син і буде мати, і будуть люди на землі!», за результатами якого Лозова отримала диплом переможців. Нагороджена грамотою міністерства освіти.

 Ніна Іллівна ЧуриловаВикладач комісії Чурилова Ніна Іллівна. Спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, викладач організації та методики культурно-дозвіллєвої діяльності, народознавства. Працює в училищі з вересня 1992 року. Освіта: Харківський державний інститут культури, кафедра культурології, спеціальність культурно-освітня робота. За фахом Культпосвітпрацівник, організатор-методист культурно-освітньої роботи.

 Незвичайно проходять уроки народознавства. Викладач Н.І. Чурилова закохана в українські народні традиції, звичаї і з любов’ю свої знання передає студентам. На уроках впроваджує постановку обрядових дій, студенти готують національні страви, вишивають, розписують писанки. Особливу увагу приділяє творчому підходу до роботи студентів над курсовим проектом. Займається збором матеріалу про видатних людей світу – наших земляків.

 Галина Федорівна ПерецьВикладач комісії Перець Галина Федорівна. Працює з дня відкриття училища з 1991року. Спеціаліст вищої категорії, викладач-методист. Викладач культурології, історії мистецтв, педагогіки і психології, культури та етики професійної поведінки. Освіта: Харківський державний інститут культури. Культуролог, викладач теорії та історії культури.

 Уроки сповнені натхненням, викладач досконало володіє матеріалом. Заняття проходять як неймовірні подорожі у різні культурні й мистецькі епохи. Неодноразово організовує екскурсії до історичних місць України, Європи, працює над поповненням методичного фонду та наочності, впроваджує новітні технології. Очолює методичне об’єднання кураторів навчальних груп.

Галина Федорівна співпрацює з телерадіокомпаніями міста ТРК «Сігма» та ТРК «Вектор», створила цикл культурологічних програм та програм про творчі колективи училища.

 Неодноразово була запрошена на наукові конференції до Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна на факультет журналістики для проведення майстер-класів з питань практичного телебачення.

 У викладанні дисциплін організації і методики та практики культурно-дозвіллєвої діяльності склалися своєрідні традиції – міцне поєднання теорії з практикою. Всі звіти творчих колективів проходять у формі театралізованих концертів за авторськими сценаріями. В основі творчих звітів з предмету практики КДД – вечорів, дитячих ранків, свят, конкурсних програм тематичних вечорів, літературно-мистецьких та розважальних заходів, конкурсних програми та ін. – лежить оригінальний задум заходів.

 У театралізованих заходах майстерно поєднуються виступи творчих колективів: ансамблів, оркестрів, хору; індивідуальні виступи студентів різних музичних спеціальностей, хореографічні замальовки і номери, художні виставки, демонстрації робіт студентів художнього відділення, що поширює практику міжпредметних зв’язків.

 Переддипломна практика – метою якої є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці у галузі майбутньої професії – організатор культурно-дозвіллєвої діяльності на базі одержаних у навчальному закладі знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах; виховання потреби у студентів проявити свою творчу особистість, професійну обізнаність та здібності, уміння організувати сучасне дозвілля – підсумковий етап підготовки студентів до державних іспитів, і складова частина підготовки високо кваліфікованих спеціалістів. Училище має постійні бази практики.

 В 2007 році на базі училища відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція в якій брали участь завідуючі навчально-виробничою практикою мистецьких закладів країни.

 На базах практики студенти-практиканти приймають участь усіх заходах запланованими базами практики, виконують завданнями, згідно програми з практики. Основне завдання – підготовка та проведення театралізованого заходу.

 Училище бере участь у різноманітних концертних програмах південного регіону Харківської області – державних, професійних, календарних, народних святах, під час яких студенти виступають у ролі учасників, ведучих, акторів, накопичують практичний досвід культпрацівника, виконавця-музиканта. Стало доброю традицією проведення благодійних новорічних ранків для шкіл естетичного виховання міста, театралізовані відкриття новорічної ялинки на міській площі, поздоровлення з новорічними святами пасажирів станції Лозова (захід проходить як конкурс серед підприємств залізниці, де виступи творчих колективів училища та сценарій заходу займають призові місця), організація та проведення мітингів-реквіємів на Меморіалі Слави, солдатські привали. За роки існування училища ми придбали постійних глядачів. Людей приваблюють цікаві сюжети, захоплюючі події, що відбуваються на сценічному майданчику, незвичайні ігрові і конкурсні завдання, яскраві костюми, музичне оформлення і щира гра студентів-акторів.

 

 

 

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти